مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

حمله بي‌رحمانه زورگير به دختر جوان

يک زورگير خشن روز گذشته به دختر 24 ساله‌اي در محدوده ولنجک حمله ور شد و با مضروب ساختن آن توسط چاقو اقدام به ربودن اموالش را کرد.
 

 

به گزارش بي باک به نقل از مشرق، روز گذشته ماموران گشت انتظامي کلانتري هنگام گشتزني در محدوده حوزه استحفاظي بودند که يکي از شهروندان تهراني سراسيمه و خون آلود به آنها مراجعه کرده و ضمن معرفي خود به نام "مريم" عنوان داشت که دقايقي پيش يک زورگير موتورسوار با تهديد چاقو و سلاح سرد سعي در زورگيري از وي داشته و زماني که با مقاومت او روبرو شده با سلاح سرد زخمي اش کرده است.

بلافاصله ماموران محل مذکور را تحت نظر قرار دادند و با توجه به اينکه هنوز زمان زياد از حادثه نگذشته بود، توانستند سارق زورگير را در همان محل هنگام فرار شناسايي و تعقيب کنند.

سارق در تعقيب و گريز با موتورسيکلت ناگهان تعادل خود را از دست داده و به زمين خورد که بلافاصله از سوي ماموران دستگير و در بازرسي بدني از وي يک عدد تيغ موکت بري و يک کيف زنانه که متعلق به شاکي بود، کشف شد.

سارق که "عباس" نام داشت به همراه شاکي به کلانتري منتقل شد و تحت بازجويي هاي انجام شده اعلام کرد که با توجه به تاريکي و خلوتي محل فکر سرقت از شاکي به سرش افتاده و با تيغ موکت بري که همراه داشته است به وي حمله و پس از مجروح کردن او تلفن همراه و کيفش را سرقت کرده است.

دقايقي بعد با هماهنگي انجام شده از سوي بهداري پليس تهران بزرگ شاکي که مجروح شده بود مداوا شد اما به خاطر پارگي تاندوم دست چپ و همچنين با توجه به اينکه نياز به عمل جراحي داشت به بيمارستان منتقل شد.

سرکلانتر اول پليس پايتخت با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اعتراف هاي متهم و همچنين شکايت مالباخته پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com